בקשה להיתר בניה

אז מי מאיתנו לא חווה את החוויה של התמודדות מול פקידים ממשלתיים, חתימה על אלפי טפסים שכולם נראים אותו הדבר, המתנה ארוכה לתשובות של וועדות, מאבקים בתשובות שרירותיות וחסרות היגיון לעיתים. אנשים רבים נרתעים לעיתים מלבצע פעולות מסוימות מול משרדי ממשלה או משרדי ציבור מחשש לסחבת, התמודדות עם שרירותיות המשרדים ומאבקים שיכולים להימשך זמן ממושך מאוד.
הדבר לרוב אכן מתממש כאשר אזרח פועל מבלי לדעת את כל החוקים והתקנות ומבלי להיערך להן מראש. במקרים כאלו אכן נוצרת סחבת וקשה מאוד לצאת מהסחרור הזה.
במקרים של בקשה להיתר בנייה למשל אנחנו רואים אנשים אשר חשבו לתומם כי הגיוני ופשוט יהיה להרחיב את הנכס שלהם. בין אם זה עסק ובין אם זה בית פרטי אותם אנשים הניחו שלא תהיה בעיה להוסיף חדר, בניית מרפסת, להגדיל את המטבח, להוסיף מחסן וכדומה. כל האפשרויות הללו נשמעות פשוטות מתוך ההנחה הבסיסית שעל הבית כבר שילמנו, את ההיתרים עבור הבית כבר קיבלנו, הבית עומד וכל מה שאנחנו רוצים הוא להרחיב אותו ולהעלות את ערך הנכס.

אבל התשובה היא שזה לא פשוט כפי שזה נראה וגם לועדה לתכנון ובניה באזור המקומי או האזורי של מקום המגורים, יש תקנות, חוקים וכללים לפיהם צריך לעמוד לצורך קבלת היתרי בנייה. במידה וחורגים אפילו במעט מהתקנות בבקשה להיתר בניה סביר להניח כי תהיה סחבת ויהיו בעיות ואף הוצאות אשר יגרמו לנו להתעייף ולהיות מותשים מהתהליך. עבור חלק מהאנשים זה יגרום אף לפרוש מהניסיון ולוותר על הגדלת הנכס שלהם. מדובר בטעות שכן עם ההכוונה הנכונה ניתן לקבל היתרי בנייה עבור בניית מרפסת או כל דבר אחר ועם הייעוץ הנכון הדבר יכול להתבצע בקלות. חבל לוותר על התהליך שכן הגדלת הנכס הקיים פירושו העלאת ערך הנכס.

מרכז היתרי בניה – הפתרון המושלם עבורכם –
מרכז היתרי בניה מהווה פתרון מושלם עבור כל אותם אנשים אשר מתקשים או חוששים להתמודד עם העלויות והקשיים של הועדה לתכנון ובניה ועם גופים ציבוריים ככלל. המרכז פועל על פי מידע מדויק ומקצועי שיש לו אודות התקנות, הכללים והחוקים באשר לכל סוגי ההרחבות הקיימות. מקצוענים מיומנים עובדים במרכז ויכולים לספק מענה לכל סוגי הבקשות עבור היתר בניה ולאפשר לכם – ליהנות מראש שקט ולקבל במהרה את ההיתר שרציתם.

לשליחת הודעה

מוזמנים לשלוח לנו הודעה וניצור אתכם קשר בהקדם 

כתובת
ירושלים 39 קרית אונו, מגדל המשרדים A קומה 10

דילוג לתוכן