1.הגשה ובדיקה של קבצים באופן דיגיטלי
2.הגשת בקשות רק על ידי מומחים בתחום בעלי רישיון בתוקף
3.תומכת ומבקרת עמידה בזמנים בהתאם לקבוע בחוק (גם מצד הוועדה וגם מצד אנשי המקצוע)
4.שקיפות מלאה בכל הנוגע בטיפול בבקשות
5.ייעול בשיטות העבודה של הגופים השונים איתם המערכת עובדת
6.טיפול אחיד ובמקום אחד בכל סוגי הבקשות ובכל הוועדות
7.חוסכת בזמן (הגשה במשרד וללא עמידה בתורים בוועדות)
8.חוסכת בנייר
9.יצירת שיתופי פעולה בין אנשי המקצוע, אל מול הוועדה המקומית ועד לקבלן מבצע
10.נוהל להגשת הבקשה באופן אחיד בכל הוועדות
העבודה שלנו כעת במערכת חדשה, גדולה, ארצית – מביאה אותנו לתוצאות מהירות וטובות יותר בשירות אותו אנו מספקים ללקוחותינו – טיפול מלא ומקצועי בהוצאות היתרי בניה וכל הקשור בייעוץ וביצוע, אל מול מערכת הרשויות המקומיות.